maandag 23 januari 2017

Opknapper

Laatst schreef ik een blog met veertien puntjes, waarop ik totaal afknap op een vrouw. Ik was absoluut niet van plan om dat lijstje aan te passen. Ik zou het lijstje eerder nog aanvullen. Niet dat ik kieskeurig ben trouwens, maar als je ooit een keer Mercedes gereden hebt, waarom zou je dan genoegen nemen met een simpel Opel Corsa’tje?
Omdat de lijst met puntjes waarvan ik opknap bij een vrouw waarschijnlijk bloedsaai is, noem ik hieronder gewoon tien prachtige vrouwen. Ik heb me beperkt tot dames die we allemaal kennen en mochten jullie ze niet kennen, dan is Google altijd een oplossing in deze bijzonder vervelende kwestie. Ik heb er GEEN linkjes bij gezet. We moeten een beetje zelfredzaam blijven, nietwaar? 
Het is ook wel makkelijk om het te beperken tot de bekende dames. Die zijn namelijk onbereikbaar, niet alleen qua looks, en ik loop niet het risico dat ik je zusje noem. Of je moeder, dat kan in mijn geval ook.

Komen ze.

Dionne Stax.
Het is geen geheim dat ik de nieuwslezers van de NOS hoog heb zitten. In mijn blog over de Amerikaanse verkiezingen noemde ik de prachtige blondine al. Ze presenteert het nieuws leuk en komt leuk over in andere programma’s. Als Dionne in het echt voor de helft zo leuk is als op tv, dan is Dionne helemaal geweldig.

Lauren Rose.
Wie? Lauren Rose dus. Instagram-dame van beroep en ja, dat beroep bestaat echt. Het is niet verwonderlijk dat er zoveel van die aandachtssnollen zijn, want op social media is goed geld te verdienen met een groot aantal volgers en likes. Vandaar dat nieuwssites tegenwoordig een hoop onzin uitkramen en Humberto een Tilburgse broodjeseter in de studio uitnodigt. Sport, prachtige dames en onzinverhalen zijn perfect voor de ‘kliks’ en dus de euro’s.
Lauren Rose is perfect. Mooi gezicht, al zit daar een knappe laag make-up op. Het is alleen niet hinderlijk. Dat lijf is absoluut fitgirlwaardig, rondingen perfect en ze staat onder de prachtige tattoo’s. Te vinden op Instagram onder de naam Itslaurendotcom. Ga en geniet.

Geraldine Kemper.
Nog zo één waarvan ik hoop dat ze in het echt half zo leuk is als op TV. Volendamse Geraldine was een plaatje in de ‘Linda’ met de goddelijke Kim Feenstra. Kim heeft deze lijst niet gehaald, maar dat heeft alles te maken met het feit dat er keuzes moeten worden gemaakt in het leven.
Geraldine had in de ‘Linda’ weinig kleren aan, maar Geraldine is ook knap met een beanie en een grote wollen trui aan. Dat blonde koppie en die prachtige blauwe ogen zijn ruim voldoende.

Jennifer Aniston.
Zo. Die komt regelmatig voorbij op Facebook. Puur natuur, zeggen ze, dik in de veertig en er dan zo uitzien. Petje af voor Jennifer Aniston. Of ze nu een nosejob heeft gehad of niet. Even opgezocht op Google. Wordt dit jaar 48. Lachend.

Toprak Yalçiner.
Soapsterretje uit GTST. Kwam ik achter na een licht Google-onderzoek. Ik ken Toprak via het wereldprogramma ‘Ranking The Stars’ en daarin maakte ze indruk met haar humor, haar mooie donkere ogen en het puntje van uiterlijk waarbij ik smelt bij vrouwen: lange, donkere krullen. Wat een prachtige bos haar heeft Toprak en haar is overigens niet het enige waar ze een behoorlijke bos van heeft.
Kijk anders maar eventjes op de site van JFK Magazine. Zoektip op Google is ‘Toprak Yalçiner uitgelekte foto’s.’ Deze tip was gratis. Ik vind het al leuk dat je m’n blog aan het lezen bent.

Vicky Pattison.
‘I am the Geordie girl, the VIP edge.’ Het was de tagline van Queen V. in Geordie Shore. Ze had een groot bakkes, ze zoop Jägerbommen alsof het water was en woog een tijdje net zo veel als een baggerschip van Boskalis. Vicky is echter gaan sporten als een beest, had hier en daar een beetje hulp van de Newcastlese dokter Schumacher, maar behield het rauwe en classy karakter. Vicky is geweldig, knap ook. Onbereikbaar omdat ze op bonvol getatoeëerde, vol geanaboolde spierbonken valt. En dan kan ik op 2 mei 2017 een date hebben met Veerle, anabolen zijn geen goed idee.

Zimra Geurts.
Klein van stuk, groot van rondingen. Mag ik het zo omschrijven? Ja, dat mag ik. Knappe kop ook, niet alleen van buiten, maar ook van binnen. Want Zimra heeft dus gewoon haar gymnasium afgemaakt. En dat is toch best knap. Dat ze daar niet meer mee doet dan een beetje de Playmate uithangen, een eigen 18+ kanaal hebben en een beetje hoerige foto’s posten op instagram maakt mij dan weer geen fuck uit.

Nadia Palesa Poeschmann.
Die is ook leuk. Knap gezicht heeft dat meiske. Ze is presentatrice geweest bij RTL, straatreporter bij Pownews en model. Ze is een beetje aan de te dunnen kant, maar dat zeker drie dingen maken dat goed: haar knappe gezicht, ze is niet bang met haar Rotterdamse accent en het is een bikerchick. KTM. Dus ze heeft smaak.

Eva Mendes.
Latina. Volle lippen. Sensueel lijf, met echte ‘latina-curves.’ Rondingen aanwezig. Mooie buik. Mooie kop met haar.
2 Fast 2 Furious is niet de beste film, maar Eva maakt een hoop goed.   

Fajah Lourens.
Kreeg een zooitje aandacht dat het een succeshoer is, die killerbodyboekjes uitbracht voor het geld en ze kreeg een hoop over zich heen omdat ‘slank en strak’ het nieuwe modebeeld moet zijn. Liever slank en strak dan broodmager op een blaadje sla, dus wat dat betreft zit er vooruitgang in. Aan alle fitgirls die zich aan het afbeulen zijn in de sportschool: een frietje speciaal af en toe is gewoon goed voor je. Omdat het lekker is en omdat je je daar dus lekker van gaat voelen.
Maar godsamme, wat is Fajah lekker. Niet vies van een beetje plastic, maar ze kan het hebben. Van al dat gesport worden je rondingen namelijk veel te klein.

Dit zijn er tien, maar dan vergeet ik voor het gemak Kim Feenstra, Maggie Siff en Drea de Matteo (allebei van Sons of Anarchy), Anouk Smulders, Chantal Janzen, Eva Longoria, Rihanna, die seksuologe van RTL Boulevard, Ancilla Tilla en behoorlijk wat andere meisjes die ik regelmatig op het internet voorbij zie komen. De lijst mag wat mij betreft nog aangevuld worden, geen enkel probleem. Voordat ik af ga sluiten wil ik nog één iemand noemen in de toegift.

Marilyn Monroe.
Sexsymbool die bij mij in de huiskamer hangt, met haar prachtige blonde haren, haar volle getuite lippen en haar figuurtje dat er uitziet zoals het hoort. In Nederland hadden wij Viola Holt als eerste Playboymodel, Hugh Heffner die had het beter voor elkaar: die strikte hét sekssymbool van de sixties voor de eerste naaktreportage uit het mannenblad met het konijntje.
En dan niet meteen denken dat het mooi is om naakt te zijn, want het roze jurkje uit het verjaardagsnummer van JFK én het befaamde witte jurkje dat omhoog woei bij het passeren van de metro zijn eerlijk gezegd mooier.
Veerle mag meelezen.


Weet je trouwens dat ik Adele ook een mooie vrouw vind?

Deze blog delen? Klik op de onderstaande buttons en deel deze blog op je social media!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten